Ciechanów, 2016-06-02

                                              OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-11/2016. Nazwa zadania: Remonty w Miejskim Przedszkolu nr 4, 6 i 10 , Gimnazjum nr 3, Miejskim Zespole Szkół nr 2 oraz Szkole Podstawowej nr 5 w Ciechanowie

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego          Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli

Adres zamawiającego            ul. Jesionowa 27

Kod Miejscowość      06-400  Ciechanów

Telefon:          23/ 673-7272

Faks:   23/ 673-7272 wewn. 31

adres strony internetowej      www.zosipciechanow.pl

adres poczty elektronicznej   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania:           8.00 - 16.00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.zosipciechanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Jesionowa 27 pok. nr 10 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zadanie nr 1 - Miejskie Przedszkole nr 4 " Adaptacja sali gimnastycznej i części holu na sale dydaktyczne "

Zadanie nr 2 - Miejskie Przedszkole nr 6  "Remont dachu, wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej oraz wymiana podłóg w 4 salach zabaw dzieci"

 

Zadanie nr 3 - Miejskie Przedszkole nr 10 " Remont przygotowalni posiłków, kuchni, pomieszczenia lodówek ,  klatki schodowej i korytarza"

Zadanie nr 4 – Gimnazjum nr 3 „Remont generalny łazienki oraz wymiana rur spustowych”

 

Zadanie nr 5 – Miejski Zespół Szkół nr 2 „Remont generalny dwóch sanitariatów uczniów”

Zadanie nr 6 – Szkoła Podstawowa nr 5 „Wymiana okien na pvc w 4 salach lekcyjnych”

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45453000-7    Roboty remontowe i renowacyjne

45421152-4    Instalowanie ścianek działowych

45431200-9    Kładzenie glazury

45431100-8    Kładzenie terakoty

45442100-8    Roboty malarskie

45330000-9    Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421132-8    Instalowanie okien

45432100-5    Kładzenie i układanie podłóg

45261000-4    Roboty w zakresie wykonywania pokryć dachowych i konstrukcji dachowych

45421160-3    Instalowanie wyrobów metalowych

 

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane części zadania nie więcej jednak jak na 6.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia: zadanie nr 1 – MP 4, nr 4 –G 3,  nr 5 –MZS 2,

nr 6 – SP 5 -  40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, zadanie nr 2   01.08- 25.08.2016r

nr 3 MP 10   01.07.- 23.07.2016r

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 [o]  działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

2)        posiadania wiedzy i doświadczenia,

 [o]  Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

uszczegółowienie - o charakterze prac tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań o wartości nie mniejszej niż wartość zadania wyceniona przez wykonawcę , na którą składa ofertę

3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

[o]  Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania lub dysponowania conajmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi. Posiadania lub dysponowania conajmniej 2 osobami z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym  w :

- układaniu płytek ceramicznych

- wykonywaniu ścian i sufitów z płyt GK

- wykonywaniu pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej

- wykonywaniu gładzi gipsowych

- wykonywaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej

- nanoszeniu powłok malarskich

- wykonywaniu podłóg z paneli podłogowych

- montażu okien z pvc

 

w zależności od zakresu rzeczowego zadania, którego oferta wykonawcy dotyczy,

4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej,

[o]  Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczenia OC lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę conajmniej 200000zł

           

2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

VIII. Informacja na temat wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.      Nazwa kryterium       Waga 

 

1          cena ofertowa brutto  80%

 

2.         okres gwarancji          20%     

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2016-06-16 do godz. 11.00

 [o]  w siedzibie zamawiającego

Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli  ul. Jesionowa 27  06-400 Ciechanów  Pokój nr 12

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2016-06-16, o godz. 11.30

 [o]  w siedzibie zamawiającego

Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli  ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów  Pokój nr 10

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

                                                                                                                                    

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 [o]  Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

 [o]  Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: -66503-2016. Data zamieszczenia 2016.06.02

 

Specyfikacja

 

       Adam Krzemiński – Dyrektor ZOSiP

    ____________________________________

              Kierownik zamawiającego