Ciechanów, 2020-03-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-8/2020. Nazwa zadania: Remonty jednostek oświatowych.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
Adres zamawiającego ul. Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23//673-7272
Faks: 23//673-7272 wewn. 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8.00 - 16.00
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.cuwciechanow.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zadanie nr 1 SP nr 3 - Remont kominów wentylacyjnych
Zadanie nr 2 SP nr 4 - Remont sali gimnastycznej
Zadanie nr 3 SP nr 5 - Remont sali sportowej
Zadanie nr 4 SP nr 6 - Remont schodów zewnętrznych
Zadanie nr 5 SP nr 7 - Remont schodów zewnętrznych
Zadanie nr 6 MP nr 4 - Wymiana ogrodzenia terenu
Zadanie nr 7 MP nr 10 - Ułożenie podłóg z paneli podłogowych
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45442100-8 Roboty malarskie
45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych
45262120-8 Wznoszenie rusztowań
45262512-3 Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45431100-8 Kładzenie terakoty
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45432120-1 Instalowanie nawierzchni podłogowych
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45262350-9 Betonowanie bez zbrojenia
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 7.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy : Remontu 27 kominów wentylacyjnych ponad dachem bloku dydaktycznego
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy : Wymiany podłogi na wykładzinę rulonową typu sportowego wraz z malowaniem ścian i sufitów, parapetów, grzejników c.o. i wymiany drzwi wewnętrznych oraz wymiany ścianki gr. 12 cm na ścianę gr. 24 cm
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy : Cyklinowania i lakierowania parkietu , malowania emulsyjnego ścian i sufitu, olejnego - lamperii ścian i konstrukcji stalowej więźby dachowej
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy : Wymiany okładzin schodów zewnętrznych na płytki gresowe
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy : Wymiany okładzin schodów zewnętrznych na granitowe
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy : Wymiany ogrodzenia na panelowe systemowe na cokole betonowym
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy : Ułożenia podłóg w 2 salach zabaw dzieci z paneli podłogowych
- Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 1 – od dnia 29.06. do dnia 31.07.2020r
Zadanie nr 2 – od dnia 29.06. do dnia 07.08.2020r
Zadanie nr 3 – od dnia 29.06. do dnia 31.07.2020r
Zadanie nr 4 – od dnia 29.06. do dnia 31.07.2020r
Zadanie nr 5 – od dnia 29.06. do dnia 31.07.2020r
Zadanie nr 6 – 40 dni od daty zawarcia umowy
Zadanie nr 7 – od dnia 03.08. do dnia 21.08.2020r
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej :
- na zadanie nr 1 i nr 7 - minimum 30.000zł na każde z zadań
- na zadanie nr 2, nr 3 i nr 6 minimum 50.000zł na każde z zadań
- na zadanie nr 4 i nr 5 - minimum 10.000zł na każde z zadań.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na :
zadanie nr 1 - minimum 2 robót związanych z pracami murarskimi
zadanie nr 2 - minimum 2 robót związanych z układaniem podłóg z wykładziny rulonowej zgrzewanej
zadanie nr 3 - minimum 2 robót związanych z cyklinowaniem i lakierowaniem parkietu
zadanie nr 4 - minimum 2 robót polegających na układaniu płytek ceramicznych podłogowych typu gres
zadanie nr 5 - minimum 2 robót polegających na układaniu okładzin granitowych
zadanie nr 6 - minimum 2 robót polegających na wykonywaniu ogrodzeń z paneli systemowych
zadanie nr 7 - minimum 2 robót polegających na układaniu podłóg z paneli podłogowych
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe :
zadanie nr 1 - w pracach murarskich
zadanie nr 2 - w układaniu podłóg z wykładziny rulonowej , zgrzewanej, sportowej
zadanie nr 3 - w cyklinowaniu i lakierowaniu parkietu
zadanie nr 4 - w układaniu podłóg, okładaniu schodów z płytek ceramicznych gresowych
zadanie nr 5 - w układaniu podłóg, okładaniu schodów płytami granitowymi
zadanie nr 6 - w wykonywaniu ogrodzeń panelowych systemowych
zadanie nr 7 - w układaniu podłóg z paneli podłogowych
oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu obowiązków kierownika robót lub budowy.
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu.
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów należy złożyć również zobowiązanie tego podmiotu, zgodnie z SIWZ.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
6) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
7) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
8) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1 cena ofertowa brutto 60%
2 okres udzielanej gwarancji 40%
- Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 31.03.2020r do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Centrum Usług Wspólnych ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów Pokój nr 12
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Inne informacje:
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 523727-N-2020. Data zamieszczenia 2020-03-13.
Adam Krzemiński – Dyrektor CUW
___________________________
Kierownik Zamawiającego