Ciechanów, 2016-10-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-18/2016. Nazwa zadania: „Roboty remontowe w Miejskim Przedszkolu nr 10 i Miejskim Przedszkolu nr 1 w Ciechanowie”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie
Adres zamawiającego ul. Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23/ 673-7272
Faks: 23/673-7272 wewn. 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8.00 - 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.cuwciechanow.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Zadanie nr 1 – MP nr 10 - Remont generalny pomieszczeń piwnicznych użytkowanych na pralnię.
2. Zadanie nr 2 – MP nr 1 – Wymiana ogrodzenia na panelowe systemowe.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45431200-9 Kładzenie glazury, 45431100-8 Kładzenie terakoty, 45442100-8 Roboty malarskie 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu,
45262300-4 Betonowanie, 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 2.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy –Remontu pralni w pomieszczeniach piwnicznych Miejskiego Przedszkola nr 10 w Ciechanowie
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy – Wymiany istniejącego ogrodzenia przy Miejskim Przedszkolu nr 1 w Ciechanowie
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
* działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
*Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -na kwotę co najmniej 100000zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
*Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości :
* zadanie nr 1 MP 10 - posiadanie lub dysponowanie co najmniej 2 osobami z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kładzeniu glazury lub terakoty, co najmniej 1 osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w wykonywaniu instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej z minimum 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnieniem obowiązków kierownika budowy
* zadanie nr 2 MP 1 - posiadanie lub dysponowanie co najmniej 1 osobą z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w montażu ogrodzeń panelowych oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej z minimum 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnieniem obowiązków kierownika budowy
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5, pkt 2ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
4. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
5. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
6. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
7. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
IX. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1 Cena ofertowa brutto 60%
2 Okres udzielanej gwarancji 30%
3 Termin realizacji 10%
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 07.11.2016r do godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego
Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów Pokój nr 12
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie przewiduje się aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp na zadaniu nr 2 tj. wymiana ogrodzenia w MP nr 1.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: nr 329488-2016
Data zamieszczenia 2016-10-24
Adam Krzemiński - Dyrektor
____________________________________
Kierownik Zamawiającego