Ciechanów, 2017-05-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262- 9/2017. Nazwa zadania: „ Remonty obiektów oświatowych”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
Adres zamawiającego ul. Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23/ 673-7272
Faks: 23/ 673-7272 wewn. 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8.00 - 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.cuwciechanow.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zadanie nr 1 - Remont generalny sanitariatów uczniów w Gimnazjum nr 1
Zadanie nr 2 - Odnowienie powłok malarskich korytarzy Miejskiego Zespołu Szkół nr 1
Zadanie nr 3 - Wymiana nawierzchni placu szkolnego przy Gimnazjum nr 3
Zadanie nr 4 - Remont generalny sanitariatu w Miejskim Zespole Szkół nr 2
Zadanie nr 5 - Wymiana podłóg w salach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 5
Zadanie nr 6 - Ułożenia podłóg w salach zabaw dzieci Miejskiego Przedszkola nr 6
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45431200-9 Kładzenie glazury, 45431100-8 Kładzenie terakoty, 45442100-8 Roboty malarskie, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych, 45233251-3 Wymiana nawierzchni, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45432110-8 Kładzenie podłóg, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111300-1 Roboty w zakresie usuwania gruzu,
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 6.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy:
Remontu generalnego dwóch sanitariatów uczniów, malowanie 4 sal lekcyjnych na parterze budynku Gimnazjum nr 1 ul. Orylska 3
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy:
Odnowienia powłok malarskich emulsyjnych i olejnych z naniesieniem gładzi gipsowych korytarzy I piętra Miejskiego Zespołu Szkół nr 1 ul. Powstańców Wielkopolskich 1
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy:
Wymiany nawierzchni asfaltowej na kostkę betonową placu szkolnego przy Gimnazjum nr 3
ul. 17 Stycznia 17
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy:
Remontu generalnego sanitariatu uczniów na I piętrze Miejskiego Zespołu Szkół nr 2
ul. Czarnieckiego 40
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy:
Wymiany podłóg z płytek pcv na wykładzinę zmywalną, rulonową w 2 klasach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 5 ul. Broniewskiego 1
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy:
Ułożenia podłóg z paneli podłogowych w 2 salach zabaw dzieci Miejskiego Przedszkola nr 6 ul. Pijanowskiego 3.
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
1. Na zadanie nr 1 – G nr 1 i nr 2 MZS nr 1 – wymagany termin 40 dni kalendarzowych od dnia 26.05.2017r
2. Na zadanie nr 3 – G nr 3, nr 4 – MZS nr 2, nr 5 – SP nr 5 i nr 6 MP nr 6 – wymagany termin 30 dni kalendarzowych od dnia 26.06.2017r
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej – na kwotę co najmniej 100000zł na każde z zadań od 1 do 6.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
[x] opis minimalnych warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy :
- wykaz co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dotyczący:
1. Na zadanie nr 1 G nr 1 i nr 4 MZS nr 2 – licowania ścian płytkami ceramicznymi, układania podłóg z płytek ceramicznych oraz robót hydraulicznych
2. Na zadanie nr 2 – MZS nr 1 – malowania emulsyjnego i olejnego wraz ze nanoszeniem gładzi gipsowych tynków
3. Na zadanie nr 3 – G nr 3 - utwardzania nawierzchni placów, chodników, parkingów itp., kostką betonową
4. Na zadanie nr 5 – SP nr 5 – układania podłóg z wykładziny zmywalnej rulonowej
5. Na zadanie nr 6 - MP nr 6 – układania podłóg z paneli podłogowych
Wraz z dowodami określającymi czy te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
[x] opis minimalnych warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
1. Na zadanie nr 1 G nr 1 i nr 4 MZS nr 2 – dysponowanie co najmniej 2 osobami na każde z zadań, posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu glazury lub terakoty
2. Na zadanie nr 2 MZS nr 1 – dysponowanie minimum 2 osobami posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nanoszeniu gładzi gipsowych oraz 2 osobami posiadającymi
co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nanoszeniu powłok malarskich
3. Na zadanie nr 3 G nr 3 – dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu nawierzchni z kostki betonowej
4. Na zadanie nr 5 SP nr 5 – dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg z wykładziny rulonowej, zmywalnej
5. Na zadanie nr 6 MP nr 6 – dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg z paneli podłogowych
[x] opis minimalnych warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
1) Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, w zakresie budownictwa ogólnego, z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnieniu obowiązków kierownika budowy
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej :
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane przez wykonawcę,
2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wypełnione i podpisane przez wykonawcę,
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
8) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
9) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
10) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
IX. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1. cena ofertowa brutto 60%
2. okres gwarancji 20%
3. termin realizacji 20%
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 29.05.2017r, do godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego
Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie ul. Jasionowa 27 06-400 Ciechanów, pokój nr 12
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 508201-N-2017. Data zamieszczenia 2017-05-15
Adam Krzemiński – Dyrektor CUW
____________________________________
Kierownik Zamawiającego