Ciechanów, 2017-11-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262/22/2017. Nazwa zadania: Dostawa artykułów ogólnospożywczych, mięsa i jego przetworów, oraz mleka dla 12 placówek oświatowych położonych na terenie miasta Ciechanów na 2018 rok.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
Adres zamawiającego Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23-673-72-72
Faks: 23-673-72-72 wew 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8-16
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.cuwciechanow.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Całoroczna codzienna dostawa :
zad.nr 1 - artykułów ogólnospożywczych - 219 pozycji
Zad.nr 2 - mięsa i jego przetworów – 40 pozycji
Zad. nr3 - mleka -2 pozycje
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15110000-2 Mięso
15131130-5 Wędliny
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15221000-3 Ryby mrożone
15511000-3 Mleko
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 3.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Całorocznej dostawy artykułów ogólnospożywczych
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Całorocznej dostawy mięsa i jego przetworów
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Całorocznej dostawy mleka
- Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- Termin wykonania zamówienia:
od 02.01.2018 do 31.12.2018
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej :
zadanie nr 1 - 200000,00zł
zadanie nr 2 - 100000,00zł
zadanie nr 3 - 50000,00zł
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zrealizowanie co najmniej 2 dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Składając ofertę Wykonawcy załączają Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wypełnione i podpisane przez wykonawcę.
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
- Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1 Cena 60%
2 Niezmienność cen liczona w miesiącach 40%
- Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 27.11.2017 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Centrum Usług Wspólnych
Jesionowa 27
06-400 Ciechanów
Pokój nr 12
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie przewiduje sie zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie przewiduje sie dynamicznego systemu zakupów
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewiduje sie zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 617096-N-2017 Data zamieszczenia 2017-11-16.
DYREKTOR C.U.W
Adam Krzemiński
____________________________________
Kierownik Zamawiającego