Ciechanów, 2018-02-15

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-2/2018. Nazwa zadania: Remonty obiektów jednostek oświatowych.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego           Centrum Usług Wspólnych

Adres zamawiającego            ul. Jesionowa   27

Kod Miejscowość      06-400 Ciechanów

Telefon:          23//673-7272

Faks:   23//673-7272 wewn. 31

adres strony internetowej       www.cuwciechanow.pl

adres poczty elektronicznej    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania:           8.00 - 16.00

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.cuwciechanow.pl

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
  2. Zadanie nr 1 - Remont parkietu hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Powstańców Wielkopolskich 1 - 1139,0m2
  3. Zadanie nr 2 - Obłożenie płytkami ceramicznymi schodów zewnętrznych hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Powstańców Wielkopolskich 1, - 27,420m2
  4. Zadanie nr 3 - Remont generalny schodów zewnętrznych , betonowych bloku sportowego Szkoły Podstawowej nr 7 ul. Czarnieckiego 40 - 22,870m2
  5. Zadanie nr 4 - Remont pokrycia dachowego zadaszenia wejścia głównego do bloku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 7 ul. Czarnieckiego 40 - 92,685m2
  6. Zadanie nr 5 - Częściowa wymiana ogrodzenia na panelowe, systemowe na cokole betonowym przy Miejskim Przedszkolu nr 1 ul. Nadfosna 12 - 26,400m
  7. Zadanie nr 6 - Wymiana podłóg z płytek ceramicznych w magazynie żywieniowym Miejskiego Przedszkola nr 3 ul. Sienkiewicza 26a - 18,80m2
  8. Zadanie nr 7 - Wymiana płytek ceramicznych glazurowanych w kuchni i zmywalni Miejskiego Przedszkola nr 8 ul. Graniczna 41d - 93,895m2

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45453000-7  Roboty remontowe i renowacyjne, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu,  45262300-4 Betonowanie, 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych, 45431200-9 Kładzenie glazury, 45431100-8 Kładzenie terakoty, 45432114- 6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych, 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg,

45261214-7 Kładzenie dachów bitumicznych, 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 7.

  1. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

  1. Termin wykonania zamówienia:

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)         nie podlegają wykluczeniu;

2)         spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1)         sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

 Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej – na kwotę co najmniej 50.000zł na każde z zadań od 1 do 7.

 

 2)   zdolności technicznej lub zawodowej,

Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymagane jest wykazanie realizacji co najmniej 2 robót budowlanych polegających na:

 

  1. Na zadanie nr 1 SP nr 3 – układaniu podłóg drewnianych, ich cyklinowaniu i lakierowaniu

 

  1. Na zadanie nr 2 SP nr 3 – układaniu podłóg lub licowania ścian płytkami ceramicznymi.

 

  1. Na zadanie nr 3 SP nr 7 – wykonywaniu robót ogólnobudowlanych.

 

  1. Na zadanie nr 4 SP nr 7 – wykonywania pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej.

 

  1. Na zadanie nr 5 MP nr 1 – wykonywaniu robót ogólnobudowlanych.

 

  1. Na zadanie nr 6 MP nr 3 – układaniu podłóg lub licowania ścian płytkami ceramicznymi.

 

  1. Na zadanie nr 7 MP nr 8 – układaniu podłóg lub licowania ścian płytkami ceramicznymi.

 

Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona – wymagane jest wykazanie : 

 

1). Na zadanie nr 1 SP nr 3 - dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu, cyklinowaniu i lakierowaniu podłóg drewnianych

 

2). Na zadanie nr 2 SP nr 3,– dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg lub licowania ścian płytkami ceramicznymi.

 

3). Na zadanie nr 3  SP nr 7 – dysponowania minimum 2 osobami posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót ogólnobudowlanych

 

4). Na zadanie nr 4  SP nr 7  – dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót dekarskich z papy termozgrzewalnej.

 

5). Na zadanie nr 5 MP nr 1 – dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót betoniarskich.

 

6). Na zadanie nr 6 MP nr 3 - dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu płytek ceramicznych.

 

7). Na zadanie nr 7 MP nr 8 - dysponowania co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu płytek ceramicznych

 

 8). Dysponowania co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, w zakresie budownictwa ogólnego, z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnieniu obowiązków kierownika budowy

  1. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
  2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

5) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.

6)  wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

7)  wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,                 w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  1. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:

Lp.      Nazwa kryterium        Waga kryterium

  1. cena ofertowa brutto 60%
  2. okres udzielanej gwarancji 40%
  3. Składanie ofert:

Oferty należy składać do dnia:  02.03.2018r,  do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego

Centrum Usług Wspólnych ul. Jesionowa   27 06-400 Ciechanów  Pokój nr 12

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej – nie dotyczy.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.

 

  1. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.

 

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

 Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

nr ogłoszenia:  518728-N-2018. Data zamieszczenia 2018-02-15

Pobranie specyfikacji.

Wyjaśnienie treści SIWZ.

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 23.02.2018

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 28.02.2018 nr 3

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 28.02.2018 nr 4

    Adam Krzemiński – Dyrektor CUW

____________________________________

           Kierownik Zamawiającego