Ciechanów, 2018-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262- 8/2018. Nazwa zadania: Prace remontowe w obiektach oświatowych
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
Adres zamawiającego ul. Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23//673-7272
Faks: 23//673-7272 wewn. 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8.00 - 16.00
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.cuwciechanow.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zadanie nr 1 - Malowanie emulsyjne i olejne sal lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 1 w Ciechanowie
Zadanie nr 2 - Malowanie linii boisk sportowych w hali sportowej SZkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie
Zadanie nr 3 - Wymiana drzwi wewnętrznych w klasach lekcyjnych i przełożenie częściowe nawierzchni parkingu z kostki betonowej w Szkole Podstawowej nr 4 w Ciechanowie
Zadanie nr 4 - Wymiana rurociągów centralnego ogrzewania w Miejskim Przedszkolu nr 3 w Ciechanowie
Zadanie nr 5 - Remont generalny sali zabaw dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 4 w Ciechanowie
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 45000000-7 Roboty budowlane
45232460-4 Roboty sanitarne
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421131-1 Instalowanie drzwi
45442100-8 Roboty malarskie
45432110-8 Kładzenie podłóg
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 5.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Malowania emulsyjnego i olejnego 3 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ciechanowie ul. Orylska 3
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Malowania linii boisk sportowych hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie ul. Płońska 143
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Wymiany drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych wraz z ościeżnicami w klasach lekcyjnych oraz przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na parkingu przyszkolnym Szkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie
- Płońska 143
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Wymiany rurociągów ( poziomów zasilających ) centralnego ogrzewania z rur stalowych na pcv w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 26A
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Remontu generalnego sali zabaw dzieci - wymiany lamp oświetleniowych wraz z osprzętem elektrycznym tj. włącznikami i gniazdami , malowaniem emulsyjnym i olejnym ścian i sufitu, wymianą drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych na płytowe wzmocnione wraz z ościeżnicami, ułożeniem podłogi z paneli podłogowych
- Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
- Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 1 - SP nr 3 - 25 dni kalendarzowych od dnia 25.06.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r
Zadanie nr 2 - SP nr 4 - 30 dni kalendarzowych od dnia 25.06.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r
Zadanie nr 3 - SP nr 4 - 30 dni kalendarzowych od dnia 25.06.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r
Zadanie nr 4 -MP nr 3 – 50 dni kalendarzowych od dnia 02.07.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r
Zadanie nr 5 -MP nr 4 – 30 dni kalendarzowych od dnia 02.07.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2)sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej :
Zadanie nr 1 - SP nr 1 - 20.000zł
Zadanie nr 2 - SP nr 4 - 20.000zł
Zadanie nr 3 - MP nr 3 - 50.000zł
Zadanie nr 4 - MP nr 4 - 20.000zł .
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na:
Zadanie nr 1 - SP nr 1 - co najmniej 2 robót polegających na malowaniu emulsyjnym i olejnym pomieszczeń
Zadanie nr 2 - SP nr 4 - co najmniej 2 robót polegających na malowaniu linii boisk sportowych na wykładzinie typu sportowego
Zadanie nr 3 - SP nr 4 - co najmniej 2 robót polegających na montażu stolarki drzwiowej lub okiennej
Zadanie nr 4 - MP nr 3 - co najmniej 2 robót polegających na wykonywaniu wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania
Zadanie nr 5 - MP nr 4 - co najmniej 2 robót polegających na malowaniu emulsyjnym i olejnym pomieszczeń oraz układaniu podłóg z paneli podłogowych
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona :
Zadanie nr 1 SP nr 1 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac malarskich.
Zadanie nr 2 SP nr 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w nanoszeniu linii na wykładzinach typu sportowego
Zadanie nr 3 SP nr 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w montażu stolarki drzwiowej i okiennej
Zadanie nr 4 MP nr 3 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu instalacji c.o.
Zadanie nr 5 MP nr 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac malarskich oraz co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg z paneli podłogowych
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
5) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1 cena ofertowa brutto 60%
2 Okres udzielanej gwarancji 40%
- Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 04.06.2018r do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów
Pokój nr 12
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie przewiduje się
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 561529-N-2018. Data zamieszczenia 2018-05-21
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 29.05.2018r.
Informacja z otwarcia ofert dnia 04.06.2018.
Adam Krzemiński – Dyrektor
____________________________________
Kierownik Zamawiającego