Ciechanów, 2018-05-21

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262- 8/2018. Nazwa zadania: Prace remontowe w obiektach oświatowych

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego           Centrum Usług Wspólnych

Adres zamawiającego            ul. Jesionowa   27

Kod Miejscowość      06-400 Ciechanów

Telefon:          23//673-7272

Faks:   23//673-7272 wewn. 31

adres strony internetowej       www.cuwciechanow.pl

adres poczty elektronicznej    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania:           8.00 - 16.00

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.cuwciechanow.pl

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zadanie nr 1 - Malowanie emulsyjne i olejne sal lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 1 w Ciechanowie

Zadanie nr 2 - Malowanie linii boisk sportowych w hali sportowej SZkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie

Zadanie nr 3 - Wymiana drzwi wewnętrznych w klasach lekcyjnych i przełożenie częściowe nawierzchni parkingu z kostki betonowej w Szkole Podstawowej nr 4 w Ciechanowie

Zadanie nr 4 - Wymiana rurociągów centralnego ogrzewania w Miejskim Przedszkolu nr 3 w Ciechanowie

Zadanie nr 5 - Remont generalny sali zabaw dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 4 w Ciechanowie

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV    45000000-7  Roboty budowlane            

45232460-4    Roboty sanitarne

45332200-5    Roboty instalacyjne hydrauliczne

45421131-1    Instalowanie drzwi

45442100-8    Roboty malarskie

45432110-8    Kładzenie podłóg

45331100-7    Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2    Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233142-6    Roboty w zakresie naprawy dróg

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 5.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Malowania emulsyjnego i olejnego 3 sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ciechanowie ul. Orylska 3

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Malowania linii boisk sportowych hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie ul. Płońska 143

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Wymiany drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych wraz z ościeżnicami w klasach lekcyjnych oraz przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na parkingu przyszkolnym Szkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie

  1. Płońska 143

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Wymiany rurociągów ( poziomów zasilających ) centralnego ogrzewania z rur stalowych na pcv w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Ciechanowie ul. Sienkiewicza 26A

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Remontu generalnego sali zabaw dzieci - wymiany lamp oświetleniowych wraz z osprzętem elektrycznym tj. włącznikami i gniazdami , malowaniem emulsyjnym i olejnym ścian i sufitu, wymianą drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych na płytowe wzmocnione wraz z ościeżnicami, ułożeniem podłogi z paneli podłogowych

  1. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

  1. Termin wykonania zamówienia:

Zadanie nr 1 - SP nr 3 - 25 dni kalendarzowych od dnia 25.06.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r

 Zadanie nr 2 - SP nr 4 - 30 dni kalendarzowych od dnia 25.06.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r

Zadanie nr 3 - SP nr 4 - 30 dni kalendarzowych od dnia 25.06.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r

Zadanie nr 4 -MP nr 3 – 50 dni kalendarzowych od dnia 02.07.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r

Zadanie nr 5 -MP nr 4 – 30 dni kalendarzowych od dnia 02.07.2018r nie później niż do dnia 20.08.2018r

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2)sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej :

Zadanie nr 1 - SP nr 1 - 20.000zł

Zadanie nr 2 - SP nr 4 - 20.000zł

Zadanie nr 3 - MP nr 3 - 50.000zł

Zadanie nr 4 - MP nr 4 - 20.000zł .

3)   zdolności technicznej lub zawodowej,

Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.

      Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na:

 

Zadanie nr 1 - SP nr 1 - co najmniej 2 robót polegających na malowaniu emulsyjnym i olejnym pomieszczeń

Zadanie nr 2 - SP nr 4 - co najmniej 2 robót polegających na malowaniu linii boisk sportowych na wykładzinie typu sportowego

 

Zadanie nr 3 - SP nr 4 - co najmniej 2 robót polegających na montażu stolarki drzwiowej lub okiennej

Zadanie nr 4 - MP nr 3 - co najmniej 2 robót polegających na wykonywaniu wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania

Zadanie nr 5 - MP nr 4 - co najmniej 2 robót polegających na malowaniu emulsyjnym i olejnym pomieszczeń oraz układaniu podłóg z paneli podłogowych 

 

      Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona :

Zadanie nr 1 SP nr 1 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac malarskich.

Zadanie nr 2 SP nr 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w nanoszeniu linii na wykładzinach typu sportowego

Zadanie nr 3 SP nr 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w montażu stolarki drzwiowej i okiennej

Zadanie nr 4 MP nr 3 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu instalacji c.o.

Zadanie nr 5 MP nr 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac malarskich oraz co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg z paneli podłogowych

  1. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
  2. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

1) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.

5)  wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

  1. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:

 Lp.     Nazwa kryterium        Waga kryterium        

1          cena ofertowa brutto  60%   

2          Okres udzielanej gwarancji    40%

 

  1. Składanie ofert:

Oferty należy składać do dnia: 04.06.2018r do godz. 11:00

w siedzibie zamawiającego

Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie ul. Jesionowa 27   06-400 Ciechanów

Pokój nr 12

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy

                                                                                                                                        

  1. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie przewiduje się

                                                                                                                                        

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 561529-N-2018. Data zamieszczenia 2018-05-21

Pobranie specyfikacji

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 29.05.2018r.

Informacja z otwarcia ofert dnia 04.06.2018.

 

        Adam Krzemiński – Dyrektor

____________________________________

            Kierownik Zamawiającego