Ciechanów,2019-03-06
ZTA.262-8/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.262-8 /2019. Nazwa zadania: Prace remontowe placówek oświatowych.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p. zm.) Centrum Usług Wspólnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Centrum Usług Wspólnych
Adres zamawiającego ul. Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23//673-7272
Faks: 23//673-7272 wewn. 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 8.00 - 16.00
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.cuwciechanow.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Część 1. Wymiana ogrodzenia na panelowe systemowe terenu Miejskiego Przedszkola nr 1
- Nadfosna 12 w Ciechanowie.
Część 2. Malowanie emulsyjne i olejne klatki schodowej bocznej w Miejskim Przedszkolu nr 3
- Sienkiewicza26A w Ciechanowie.
Część 3.Wymiana ogrodzenia na panelowe systemowe terenu Miejskiego Przedszkola nr 4
- Wyrzykowskiego 9 w Ciechanowie.
Część 4. Malowanie emulsyjne i olejne kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 5 ul.Gwardii Ludowej 12
w Ciechanowie.
Część 5. Wymiana ogrodzenia na panelowe systemowe terenu Miejskiego Przedszkola nr 6
- Herberta 3 w Ciechanowie.
Część 6. Remont komina wentylacyjnego ponad dachem Miejskiego Przedszkola nr 8
- Graniczna 41 w Ciechanowie.
Część 7. Remont kominów wentylacyjnych ponad dachem zaplecza hali sportowej i bloku
żywieniowym z wymianą okien w hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 3
- Powstańców Wielkopolskich 1 w Ciechanowie.
Część 8. Malowanie emulsyjne i olejne korytarzy i klatki schodowej wraz z wymianą okładzin
schodów wewnętrznych w "starym" bloku dydaktycznym Szkoły Podstawowej nr 4
- Płońska 143 w Ciechanowie.
Część 9. Miejscowe przełożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej z regulacją poziomu
studni kanalizacyjnych przy Szkole Podstawowej nr 7 ul. Czarnieckiego 40
w Ciechanowie.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45262300-4 Betonowanie
45421150-0 Instalowanie stolarki niemetalowej
45442100-8 Roboty malarskie
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 9.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Częściowej wymiany ogrodzenia na panelowe systemowe wraz z cokołem betonowym wylewanym
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Malowania emulsyjnego i olejnego ze szpachlowaniem ścian i sufitu klatki schodowej
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Częściowej wymiany ogrodzenia na panelowe systemowe wraz z cokołem betonowym wylewanym
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy :malowania emulsyjnego i olejnego kuchni
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Częściowej wymiany ogrodzenia na panelowe systemowe wraz z cokołem betonowym wylewanym
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: remontu okładzin zewnętrznych komina wentylacyjnego ponad dachem
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: remontu okładzin kominów wentylacyjnych ponad dachem
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: malowania emulsyjnego i olejnego ze szpachlowaniem ścian i sufitu, grzejników c.o. , wymiana płytek ceramicznych schodów wewnętrznych
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy: miejscowego przełożenia nawierzchni chodników z kostki betonowej z regulacja poziomu studni kanalizacyjnych
- Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:
Dla części nr 1 MP 1, nr 3 MP 4, nr 5 MP 6, nr 6 MP 8, nr 7 SP 3, nr 9 SP 7 :do dnia 2019-06-19
Dla części nr 2 MP 3 , nr 4 MP 5, od dnia 01.07.2019r do dnia 19.07.2019r
Dla częsci nr 8 SP 4 : Od dnia 01.07.2019r do dnia 14.08.2019r
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -opis wymagań w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na:
część nr 1, 3 i 5 - co najmniej 2 robót związanych z wymianą lub budową ogrodzeń z paneli systemowych.
część nr 2 i 8 - co najmniej 2 robót polegających na nanoszeniu gładzi gipsowych i malowaniu pomieszczeń
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona :
Na część nr 1, 3 i 5 - dysponowanie co najmniej 2 osobami z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w wykonywaniu ogrodzeń z elementów stalowych.
Na części nr 2, 4 i 8 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nanoszeniu gładzi gipsowych i malowaniu emulsyjnym oraz olejnym
Dysponowanie co najmniej 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnieniu obowiązków kierownika budowy.
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu.
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów należy złożyć również zobowiązanie tego podmiotu, zgodnie z SIWZ.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
6) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
7) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
8) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
- cena ofertowa brutto 60,0%
- okres udzielanej gwarancji 40,0%
- Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: termin składania ofert do 20.03.2019 do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego
Centrum Usług Wspólnych ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów Pokój nr 12
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
- Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie przewiduje się.
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Inne informacje:
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 521959-N-2019 . Data zamieszczenia 2019-03- 06.
Adam Krzemiński – Dyrektor CUW
___________________________
Kierownik Zamawiającego